Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oficjalnie ogłosiła kolejną edycję programu o nazwie Go to Brand EXPO. Jest to oczywiście związane z Wystawą Światową w Dubaju, która została przeniesiona na ten rok. Dlatego firmy, które poszukują finansowania działań promocyjnych dotyczących swoich marek produktowych na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz innych krajów Zatoki Perskiej, mogą już przygotowywać wnioski konkursowe. Pula alokacji przeznaczona na dofinansowania wynosi aż 50 mln zł! Otwarcie naboru już 26 lutego, dlatego nie ma na co czekać!
Jak zwykle w Go to Brand uzyskana dotacja może zostać przeznaczona na udział w targach, misjach gospodarczych, a także konferencjach zagranicznych. Ponadto zakres finansowanych wydatków obejmuje działania promocyjne związane z udziałem w EXPO 2020, a nawet koszty usługi doradczej z tym związanej. Z kolei usługa ta stanowi kluczowe wsparcie przygotowań do wejścia na rynki wspomnianego regionu, czyli takich krajów jak Arabia Saudyjska, Bahrajn, Kuwejt, Katar, Oman, a przede wszystkim Zjednoczone Emiraty Arabskie.